Sleepitime

Precis tittat klart på Ensam mamma söker. Älskar att programet äntligen satts igång igen!
Men nu ska jag hoppa i bingen. Jag ska upp om mindre än sex timmar!
P.s pappa. Jag har läst instruktions häftet för översättningspennan! Sjukt bra
P.s visade Sarah massa bloggar, videos, bilder osv på Stockholm. Hon ville bara se mer mer mer!! Aldrig sett någonting liknande. ;) Sarah & Paul är verkligen mega perfekta. Paul gjorde en skoluppgift till mig idag! OCH JA mamma och pappa! Jag ska läsa igenom allt! Ångrar att jag gav ut min bloggadress till er :/

Kommentarer
Postat av: ÄLSKARDIG

hahaha ååh älskling vi ses snart! kommer på jullovet. fan vad underbart!!!!

2009-09-14 @ 11:15:40
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0