Crying me to death

Helt söndergråten! Kom precis hem från "My sisters kepper". Troligtvis har ni redan sett den eftersom att den spelats ett tag. Men herregud. Jag kunde verkligen inte hålla mig. Suttit och storgråtit i 45 minuter. Mina ögon är helt uppsvullna. Kommer inte kunna gå till skolan imorgon! För er som inte sett den. Se den!!
Och någonting ännu värre. Mikaela, du vet killen jag berättade om på skype. Skulle självklart på samma bio som jag! Du köper en biljett sen är det först till kvarn om platserna! Och självklart sätter han sig redvid mig! Under filmen sitter jag och pressar tårarna. Självklart säger han just precis då "its okey, you can cry"! Å tårarna bara sprutar! Och självklart kunde jag inte sluta! När texten börjar rulla och musiken börjar spelas rimmer det bara mer och mer ner från mina kinder.  Kunde inte stoppa det förrens i bilen på väg hem! När jag skulle säga hej då pressade jag fram "see you tomorrow on the tennis court" och slängde mina armar runt honom lite snabbt och vänder mig om! Blir kul att träffa honom imorgon! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0