Chilling on the sofa with Sarah, watching the green bay packers

Vaknade upp imorse, satt framför datorn en stund. Min dag har verkligen lysts upp av en persons mail. Överlycklig!
Satt mig ute i solen i ungefär tio minuter innan Sarah kommer ut och sprutar vatten på mig och alla min skolböcker (vilket bidrog till att jag inte kunnat göra mina läxor). Därefter åkte vi till stallet. Jag red en stund, men värmen tog emot! Så jag duschade och gav honom godis istället. Minst lika roligt! Därefter tog vi en tripp till McDonald. Mumms! Och DÄREFTER IGEN åkte vi och handlade. Dagarna går så sjikt snabbt här. Har inte hunnit göra någonting av det jag planerat att göra innan jag ligger i sängen igen för att sova!
Men nu sitter jag i soffan framför tven med datorn i knät och försöker samtidigt konsentrera mig på footballen som går på tv. Har sattsat 5 bucks på någonting jag inte vet om. så jag försöker hejja i rätt tidpunkter för att sarah inte ska tycka att jag är dum i huvudet. men jag borde snarare hålla tyst för snart kommer hon fråga mig vad fan jag håller på med!
2 package of cream cheese, !/2 sour cream, 1/2 package of taco season blend in mixer until creamy. Spread in large cake pan then add shredded lettuce, 1 package of shredded mixed cheese, diced 1 large tomato, sliced black olives. serve with corn chips.
Try this cool taco dip! Awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0